ElsaSofie♥

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Första inlägget!<3

Av Elsa Andersson - 25 februari 2014 12:12

Hejsan sötis, vad kul att just du tittade in!<3

Här kommer ni att få följa mig genom mina äventyr och trubbel....

Jag är ingen rutinerad tjej, så jag kommer att lägga upp inlägg lite då och då. Jag är också en sån som hatar skolan, jag kan till och med skriva en hel bibel om hur mycket skolan suger! Javisst är det bra och lära sig saker och man träffar jue vänner, men jag bryr mig inte om det. Vänner kan man hitta runt om sig iallafall! Mina 2 närmaste vänner är inte i samma ålder som mig eller nåt! Jag har massor av fina vänner i skolan, tre till som också står mig nära men jag skulle inte ha något problem med att hitta de någon annan stanns än just i skolan! Jaja, ni kommer säkert tycka att jag är dum i huvudet men jag vet också att barnen i Afrika och i alla andra länder skulle kunna ge allt för att börja i skolan, fast som sagt bryr jag mig inte om det. Inte att de ska få slita och så, men visst är det dåligt med skolan eller vad tycker ni!? Kommentera!

Haha nu ska vi inte prata mera om det, jag vill bara välkommna er hit och hoppas på det bästa....

Jag har ett instagramkonto - _Elsas & så har jag Facebook, fast det använder jag inte så mycket! Du kan bara söka på Elsa Andersson isåfal!:D Min mejl lyder så här - elsaandersson14@gmail.com och jag har också en reserv men den använder jag inte lika mycket, iallafall elsa.andersson19@gmail.com 

Lite om mig!<3

1. Jag heter Elsa Sofie Andersson.

2. Jag älskar serier, mina favoriter är The Vampire Diares, Teen Wolf, Awkward & American Horror Story!

3. Min favorit mat är nästan allt, I LOVE FOOD!

4. Mina BFF's heter Emmy, Felicia & Crystal.

5. Jag har 6 syskon, Tindra 10 år - Klara 10 år - Oscar 9 år - Tristan 8 år - Gustav 3 år - Malte 2 år!<3

6. Jag ska kanske börja med YouTube, men det är erat val! Vad tycker ni? Kommentera!<3

7. Sist men inte minst, jag hatar SKOLAN!:(


Ha en bra dag nu, jag har iallafall Sportlov!<3

Kramisen....<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa Andersson - 11 mars 2014 13:47

Hej!♥ Ni kanske vet och har läst på mina andra blogga att jag brukar byta ofta. Nu ä det såhär att jag blir aldrig nöjd med min blogg!!! Så min fråga är alltså, vilken bloggportal ska jag välja, jag vet inte..... Hjälp mig, seriöst!&he...

Av Elsa Andersson - 8 mars 2014 12:17


Hej!♥ Nu är det såhär att jag kommer att ta en liten bloggpause. Har helt enkelt inte tid och ja, som sagt har jag väldigt mycket nu i skolan. Jag ska verkligen försöka klämma in något litet inlägg i veckan, men bli inte arga om det inte k...

Av Elsa Andersson - 5 mars 2014 17:24


Hejhej!♥ Jag vet at det var länge sedan, eller ja kanske lite att överdriva för det var ju bara 4 dagar sen men ändå!♥ Nu har jag iallafall några dagar som jag inte behöver lägga på läxorna. Har nämligen bara SO, Svenska & Spanska g...

Av Elsa Andersson - 1 mars 2014 12:49


Hejhej!♥ Jag vet att jag inte skrev nåt här på bloggen igår, men jag hade nästan helt fullt upp. Nu idag har jag också mycket att göra så att ja, nu har jag väldigt mycket att skriva om. Vi kan börja med Torsdags, jag fick tillslut sova ...

Av Elsa Andersson - 27 februari 2014 11:50

Hejsan på er!♥ Jag tänkte bara berätta lite om imorse och så. Jag vaknade runt halv sex, genom att min mormor väckte mig..... Det var ju kul♥ Iallafall, sedan åt jag väll frukost och sen gjorde jag mig iordning. När jag var klar med...

Presentation


Hej!♥
Jag är en 13 årig tjej, vid namnet Elsa, som bor i en liten by utanför Västerås.
Här kommer ni kunna läsa om min vardag, men samtidigt om alla äventyr jag tar mig igenom! Hoppas du kommit för att stanna!♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards