ElsaSofie♥

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Länge sedan....♥

Av Elsa Andersson - 5 mars 2014 17:24

Hejhej!♥

Jag vet at det var länge sedan, eller ja kanske lite att överdriva för det var ju bara 4 dagar sen men ändå!

Nu har jag iallafall några dagar som jag inte behöver lägga på läxorna. Har nämligen bara SO, Svenska & Spanska glosor!

Inte så mycket om man jämnför med alla andra dåliga veckor..... Vi har inga prov!:D

Yeey!Haha, jaja men är rätt så ledig iallafall.

Nu ska jag sätta mig framför mobilkameran och spela in min första seriösa video till VideoFyMe, vi får väll se hur det går med det.

Ni kan gärna följa mig där, jag heter elsapelsa00 hihi!:p

Nu kommer jag lova att uppdatera om mina dagar, men jag ska också ställa in inlägg om tips bland annat

Ha det bra så länge, hejdå!♥

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa Andersson - 11 mars 2014 13:47

Hej!♥ Ni kanske vet och har läst på mina andra blogga att jag brukar byta ofta. Nu ä det såhär att jag blir aldrig nöjd med min blogg!!! Så min fråga är alltså, vilken bloggportal ska jag välja, jag vet inte..... Hjälp mig, seriöst!&he...

Av Elsa Andersson - 8 mars 2014 12:17


Hej!♥ Nu är det såhär att jag kommer att ta en liten bloggpause. Har helt enkelt inte tid och ja, som sagt har jag väldigt mycket nu i skolan. Jag ska verkligen försöka klämma in något litet inlägg i veckan, men bli inte arga om det inte k...

Av Elsa Andersson - 1 mars 2014 12:49


Hejhej!♥ Jag vet att jag inte skrev nåt här på bloggen igår, men jag hade nästan helt fullt upp. Nu idag har jag också mycket att göra så att ja, nu har jag väldigt mycket att skriva om. Vi kan börja med Torsdags, jag fick tillslut sova ...

Av Elsa Andersson - 27 februari 2014 11:50

Hejsan på er!♥ Jag tänkte bara berätta lite om imorse och så. Jag vaknade runt halv sex, genom att min mormor väckte mig..... Det var ju kul♥ Iallafall, sedan åt jag väll frukost och sen gjorde jag mig iordning. När jag var klar med...

Av Elsa Andersson - 26 februari 2014 14:59


Nu är det snart slut på sportlovet, fan.... Min tanke just nu är väll inte så rolig men alla hatar ju slutet av ett lov, eller? Ni ska bara veta hur jävla mycket jag längtar till det gudomliga SOMMARLOVET!♥ Herregud alltså..... Iallafall...

Presentation


Hej!♥
Jag är en 13 årig tjej, vid namnet Elsa, som bor i en liten by utanför Västerås.
Här kommer ni kunna läsa om min vardag, men samtidigt om alla äventyr jag tar mig igenom! Hoppas du kommit för att stanna!♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards